Statystyka oglądalności
Liczba odwiedzin serwisu | |
---|---|
Liczba odwiedzin w 2011 roku (od dnia 2011-09-25) | 2043602 |
Liczba odwiedzin w 2012 roku | 6490422 |
Liczba odwiedzin w 2013 roku | 5705896 |
Liczba odwiedzin w 2014 roku | 5214054 |
Liczba odwiedzin w 2015 roku | 4459736 |
Liczba odwiedzin w 2016 roku | 4868948 |
Liczba odwiedzin w 2017 roku | 4854017 |
Liczba odwiedzin w 2018 roku | 4415544 |
Liczba odwiedzin w 2019 roku | 5342393 |
Liczba odwiedzin w 2020 roku | 6581416 |
Liczba odwiedzin w 2021 roku | 6989333 |
Liczba odwiedzin w 2022 roku | 5311767 |
Liczba odwiedzin w 2023 roku | 5222406 |
Liczba odwiedzin w 2024 roku | 7504702 |
Liczba odwiedzin w 2025 roku | 1396259 |
Statystyka oglądalności dla poszczególnych podstron serwisu
- RADA MIASTA
- Skład Rady Miasta - 7784
- Regulamin Obrad Rady Miasta - 128
- Sesje Rady Miasta - 1608
- Stanowiska Rady Miasta - 1690
- Plany pracy Rady Miasta - 7675
- Zapytania i interpelacje Radnych - 24966
- Komisje Rady Miasta - 2713
- Z prac Komisji Rady - 378
- Nagrania z posiedzeń Komisji Rady - 4226
- Protokoły z posiedzeń Komisji - 8664
- Plany pracy Komisji Rady Miasta - 10272
- Dyżury radnych - 9123
- Jednostki Pomocnicze Miasta - Osiedla - 104837
- Konsultacje dotyczące Jednostek Pomocniczych - 2900
- Tyska Rada Seniorów - 2625
- Młodzieżowa Rada Miasta - 145
- Statut Miasta - 1194
- Uchwały Rady Miasta - 198096
- Projekty aktów normatywnych - 57195
- Zbiór aktów prawa miejscowego stanowionych przez Gminę - 31377
- Skład Rady Miasta - 7784
- URZĄD MIASTA
- Prezydent - 870
- Zastępcy Prezydenta - 1643
- Sekretarz Miasta - 466
- Skarbnik Miasta - 470
- Wydziały - 62887
- Schemat Organizacyjny UM - 371
- Regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Tychy - 306
- Zarządzenia Prezydenta Miasta - 177184
- Zarządzenia Prezydenta Miasta (Kierownika Urzędu) - 58561
- Uchwały Zarządu Miasta za lata 1990 - 2002 - 169
- Stanowienie aktów publicznoprawnych - 121
- Raport o stanie Gminy - 0
- Prezydent - 870
- ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
- Konsultacje - 12518
- Otwarte konkursy ofert - 10224
- Małe granty - 3612
- Sprawozdania - 828
- Programy - 1501
- Konsultacje - 12518
- NA SKRÓTY
- Oferty pracy - 47969
- Oświadczenia majątkowe - 45307
- Raport o stanie Gminy - 1047
- Jednostki organizacyjne - 472
- Stowarzyszenia i Związki z udziałem gminy Tychy - 593
- Książka teleadresowa - 37987
- Oferty pracy - 47969
- SPRAWY
- Tryb załatwiania spraw - 236
- Stan przyjmowanych spraw od dnia 1 stycznia 2015 - 785
- Wyszukiwanie spraw - 11666
- Transkrypcja aktu stanu cywilnego (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego zagranicznego dokumentu stanu cywilnego) - 50
- Uzupełnienie aktu stanu cywilnego - 33
- Udostępnienie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL - 40
- Przyjęcie oświadczenia o powrocie osoby rozwiedzionej do nazwiska, które nosiła przed zawarciem małżeństwa - 56
- Wydanie decyzji o zmianie imienia lub nazwiska - 39
- Wydanie zaświadczenia stwierdzającego, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo (za granicą) - 39
- Wydanie zezwolenia na skrócenie miesięcznego terminu oczekiwania na zawarcie związku małżeńskiego - 29
- Zawarcie związku małżeńskiego przed kierownikiem urzędu stanu cywilnego (ślub cywilny) - 64
- Zawarcie związku małżeńskiego wyznaniowego ze skutkami cywilnymi (ślub konkordatowy) - 37
- Dokonanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców - 41
- Dokonanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów - 38
- Dokonanie wpisu lub wykreślenie z rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom przewożenia przez granicę państwa na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej - 45
- Dokonanie wpisu osoby do ewidencji wykładowców i wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji wykładowców - 38
- Informacja o wyrobach zawierających azbest, miejscu ich wykorzystania lub o zakończeniu ich używania - 34
- Licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy - 56
- Likwidacja i wykreślenie uczniowskiego klubu sportowego oraz klubu sportowego działającego w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej z ewidencji - 39
- Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi (m.in. służebność) - 33
- Przyjęcie zgłoszenia projektu robót geologicznych dotyczących wykorzystania ciepła Ziemi - 29
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych - 50
- Udzielenie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż w zakresie kompetencji starosty i marszałka województwa - 50
- Udzielenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 osób i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą - 42
- Udzielenie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką - 40
- Uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, sądowych lub czynności cywilnoprawnych - 33
- Wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę - 140
- Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej, wykreślenie wpisu - 34
- Wpis do ewidencji klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej - 25
- Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - 37
- Wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 53
- Wydanie duplikatu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, decyzji i zaświadczenia - 40
- Wydanie prawa jazdy z powodu zmiany danych (zmiana nazwiska, adresu, upływ terminu ważności badań lekarskich) - 57
- Wydanie uprawnienia diagnosty do wykonywania badań technicznych pojazdów - 35
- Wydanie wypisu z rejestru gruntów, budynków i lokali oraz wypisu i wyrysu z rejestru gruntów - 195
- Wydanie zaświadczenia o objęciu terenu miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - 84
- Wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym - 40
- Wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji uczniowskich klubów sportowych i klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej - 33
- Wydanie zaświadczenia o zmianie nazwy ulicy lub numeru porządkowego - 36
- Wydanie zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych z instalacji objętej systemem - 36
- Wydanie/zmiana zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne, wykonywane w krajowym niezarobkowym przewozie drogowym osób lub rzeczy - 21
- Wydawanie uwierzytelnionych kserokopii dokumentacji osobowo–płacowej pracowników zlikwidowanych zakładów - 35
- Wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej - 89
- Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego lub czasowego - 42
- Wymiana dowodu rejestracyjnego na wniosek właściciela pojazdu w związku z brakiem miejsca na kolejne wpisy terminów następnego badania technicznego - 44
- Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na zmianę adresu właściciela (nie powodującą zmiany organu rejestrującego) i/lub nazwiska właściciela (bez zmiany prawa własności) - 49
- Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na zmiany stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym - 35
- Wymiana praw jazdy "starego typu" na dokumenty zgodne z obowiązującym wzorem - 35
- Zbycie gruntu Gminy - 37
- Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych
- 41 - Zezwolenie na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży - 30
- Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży - 37
- Zezwolenie na wyprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży - 33
- Zgłoszenie lub uzupełnienie zgłoszenia pracy geodezyjnej lub kartograficznej - 36
- Zgłoszenie odbioru kanalizacji deszczowej - 84
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej na okres dłuższy niż 6 miesięcy i zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej - 42
- Zmiana danych w ewidencji uczniowskich klubów sportowych i klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej - 36
- Przyjmowanie zawiadomień o zgromadzeniach - 46
- Dokonanie zmiany imienia (imion) dziecka - 36
- Nadanie dziecku nazwiska męża matki lub żony ojca - 24
- Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - 28
- Oświadczenie o uznaniu ojcostwa - 39
- Sprostowanie aktu stanu cywilnego - 29
- Wydanie odpisu i zaświadczenia z rejestru stanu cywilnego - 57
- Zgłoszenie (rejestracja) urodzenia dziecka - 30
- Akty planowania przestrzennego (wniosek / uwaga) - 23
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków - 35
- Aktywacja lub dezaktywacja konta na portalu "eUrząd - tyski portal informacyjno-płatniczy" oraz aktualizacja danych - 43
- Dokonanie wpisu osoby do ewidencji instruktorów i wydanie legitymacji instruktora nauki jazdy - 35
- Dzierżawa lub najem nieruchomości stanowiących zasób gminy - 52
- Gleboznawcza klasyfikacja gruntów rolnych i leśnych - 49
- Informacja o zmianie Zarządzającego Transportem - 25
- Likwidacja i wykreślenie z ewidencji stowarzyszeń zwykłych - 29
- Nadanie numeru porządkowego - 59
- Nazewnictwo: ulic, alei, mostów, placów, osiedli, parków, bulwarów i skwerów - 44
- Odtworzenie treści polskiego aktu stanu cywilnego - 33
- Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane - 30
- Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych za rok 2024. Dokonywanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojow alkoholowych - 42
- Potwierdzenie, przedłużenie i unieważnienie profilu zaufanego - 42
- Pozwolenie na rozbiórkę - 46
- Przekaż (zmień/ usuń) swoje dane do Rejestru Danych Kontaktowych - 37
- Przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę - 38
- Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy - 48
- Przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia - 53
- Przydział lokalu mieszkalnego - 119
- Przyjęcie innej dokumentacji geologicznej - 41
- Przyjęcie uwag do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w okresie jego wyłożenia do publicznego wglądu i w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o wyłożeniu projektu studium - 37
- Przyjmowanie do zasobu dokumentacji pomiarowej - 41
- Przyznanie dodatku mieszkaniowego - 303
- Rejestracja jachtów oraz innych jednostek pływających o długości do 24 m - 33
- Rejestracja pojazdu - 80
- Rejestracja dziennika budowy - 108
- Rozgraniczenie nieruchomości - 28
- Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów - Poradnictwo konsumenckie i informacja prawna - 31
- Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów - Występowanie do przedsiębiorców - 36
- Skargi i wnioski - 43
- Sprzedaż nieruchomości dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu - 37
- Udostępnianie z Rejestru Dowodów Osobistych dokumentacji związanej z dowodami osobistymi - 30
- Udostępnienie danych z Centralnego Rejestru Wyborców - 39
- Udostępnienie danych z Rejestru Cen Nieruchomości - 49
- Udostępnienie informacji geologicznej (nieodpłatne) - 40
- Udostępnienie materiałów oraz informacji stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny - MAPY - 44
- Udzielenie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego - 40
- Ujawnienie/zmiana adresu pobytu stałego innego niż adres zameldowania na pobyt stały w Ewidencji Gruntów i Budynków - 27
- Uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu - 144
- Uznanie orzeczenia o rozwodzie, separacji lub unieważnieniu małżeństwa wydanego na terenie Unii Europejskiej (nie dotyczy Danii) - 30
- Uznanie orzeczenia o rozwodzie, separacji lub unieważnieniu małżeństwa wydanego w państwie nienależącym do Unii Europejskiej lub w Danii - 29
- Uzupełnienie wniosku - formularz - 47
- Uzyskaj dane innej osoby z Rejestru Dowodów Osobistych - 30
- Uzyskaj dowód osobisty dla dziecka lub podopiecznego - 44
- Uzyskaj dowód osobisty - 45
- Wniosek o przyznanie patronatu - 42
- Wniosek o wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę - 35
- Wniosek o wydanie dodatkowego lub zmianę dotychczasowego wypisu z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką - 36
- Wniosek o wydanie materiałów promocyjnych - 36
- Wniosek o wydanie odrebnej decyzji o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania działki lub terenu lub projektu architektoniczno-budowlanego - 30
- Wniosek o wydanie poświadczenia / referencji. - 37
- Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę tymczasowego obiektu budowlanego - 37
- Wniosek o zrzeczenie się praw do odwołania - 51
- Wpis do ewidencji stowarzyszeń zwykłych - 33
- Wpis do ewidencji uczniowskich klubów sportowych - 40
- Wpis do rejestru przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od mieszkańców - 54
- Wpis obywatela polskiego do Centralnego Rejestru Wyborców – ujęcie w stałym obwodzie głosowania - 37
- Wpis potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowej - 39
- Wszczęcie postępowania w sprawie podziału nieruchomości - 54
- Wydanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu do środowiska - 39
- Wydanie decyzji o warunkach zabudowy - 149
- Wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - 35
- Wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości - 63
- Wydanie dodatkowego wypisu z licencji/zezwolenia/zaświadczenia w związku ze zgłoszeniem kolejnego pojazdu - 37
- Wydanie dodatkowej tablicy rejestracyjnej do oznaczenia bagażnika/wtórnika tablicy - 36
- Wydanie Karty Dużej Rodziny - 46
- Wydanie krajowego prawa jazdy - rozszerzenie uprawnień - 55
- Wydanie krajowego prawa jazdy - 36
- Wydanie międzynarodowego prawa jazdy - 51
- Wydanie potwierdzonych kopii dokumentów - 48
- Wydanie pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza - 42
- Wydanie pozwolenia na wytwarzanie odpadów - 46
- Wydanie pozwolenia zintegrowanego - 33
- Wydanie warunków technicznych na odprowadzenie wód deszczowych z terenu inwestycji - 66
- Wydanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 45
- Wydanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - 34
- Wydanie zaświadczenia na podstawie operatu ewidencji gruntów i budynków - 38
- Wydanie zaświadczenia o samodzielności lokali - 40
- Wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji stowarzyszeń zwykłych - 34
- Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 38
- Wydanie zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne po raz pierwszy lub rozszerzenie zakresu uprawnień - 42
- Wydanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów - 36
- Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów - 118
- Wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów - 41
- Wydawanie pozwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z zagranicy w celu ich pochowania - 38
- Wydawanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL - 36
- Wymeldowanie decyzją admnistracyjną - 43
- Wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego - 35
- Wyrażenie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych - 41
- Wyrejestrowanie pojazdu - 168
- Wzór wniosku o przyznanie STYPENDIUM SAMORZĄDU MIASTA TYCHY „Quod discis tibi discis”. - 53
- Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały lub czasowy - 41
- Zameldowanie decyzją admnistracyjną - 38
- Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy - 44
- Zatwierdzenie dokumentacji geologicznej oraz jej zmian - 28
- Zatwierdzenie projektu robót geologicznych oraz jego zmian - 32
- Zawiadomienie o utworzeniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia zarejestrowanego w KRS - 60
- Zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu zarejestrowanego - 178
- Zezwolenia na przeprowadzenie imprez masowych - 63
- Zezwolenie na sprzedaż alkoholu podczas imprez zamkniętych - 27
- Zezwolenie na utrzymywanie psa rasy uznanej za agresywną - 43
- Zgłoszenie (rejestracja) zgonu - 36
- Zgłoszenie budowy budynku mieszkalnego do 70m - 35
- Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego - 44
- Zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych - 106
- Zgłoszenie eksploatacji instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko, wytwarzającej pole elektromagnetyczne - 43
- Zgłoszenie eksploatacji instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia - oczyszczalnia ścieków - 32
- Zgłoszenie jubileuszu Złotych Godów - 38
- Zgłoszenie rozbiórki obiektów budowlanych - 36
- Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części - 42
- Zgłoś lub cofnij zawieszenie e-dowodu dziecka lub innej osoby - 33
- Zgłoś lub cofnij zawieszenie swojego e-dowodu - 26
- Zgłoś utratę lub uszkodzenie dowodu osobistego dziecka lub innej osoby – unieważnij dowód - 25
- Zgłoś utratę lub uszkodzenie swojego dowodu osobistego – unieważnij dowód - 32
- Zmiana danych w ewidencji stowarzyszeń zwykłych - 38
- Zmiana danych w zezwoleniu na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy - 36
- Zmiana decyzji ustalającej warunki zabudowy - 39
- Tryb załatwiania spraw - 236
- NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
- FINANSE
- Budżet Miasta - 69687
- Podatki i opłaty - 1310
- Majątek publiczny - 3923
- Budżet Miasta - 69687
- UMOWY CYWILNOPRAWNE
- OFERTY PRACY
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- PLANOWANIE PRZESTRZENNE
- Dokumenty planistyczne - 12650
- Obwieszczenia - 0
- Dokumenty planistyczne - 12650
- NIERUCHOMOŚCI (NAJEM, DZIERŻAWA, SPRZEDAŻ)
- PETYCJE
- Wykaz złożonych petycji - 1976
- Zbiorcza informacja o petycjach - 122
- Wykaz złożonych petycji - 1976
- DOSTĘPNOŚĆ
- OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
- ZGROMADZENIA
- ZAMIERZENIA WŁADZY
- Strategie, programy, plany - 2592
- Środowisko - 53620
- Obwieszczenia - 88902
- Strategie, programy, plany - 2592
- REJESTRY i EWIDENCJE, ARCHIWUM ZAKŁADOWE
- PRZEBIEG I EFEKTY KONTROLI
- ZGŁOSZENIA ZEWNĘTRZNE
- WYBORY I REFERENDA
- Archiwum - 6358
- Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej 2025 - 475
- Archiwum - 6358
- TABLICA OGŁOSZEŃ
Powrót