Statystyka oglądalności
Liczba odwiedzin serwisu | |
---|---|
Liczba odwiedzin w 2011 roku (od dnia 2011-09-25) | 2043602 |
Liczba odwiedzin w 2012 roku | 6490422 |
Liczba odwiedzin w 2013 roku | 5705896 |
Liczba odwiedzin w 2014 roku | 5214054 |
Liczba odwiedzin w 2015 roku | 4459736 |
Liczba odwiedzin w 2016 roku | 4868948 |
Liczba odwiedzin w 2017 roku | 4854017 |
Liczba odwiedzin w 2018 roku | 4415544 |
Liczba odwiedzin w 2019 roku | 5342393 |
Liczba odwiedzin w 2020 roku | 6581416 |
Liczba odwiedzin w 2021 roku | 6989333 |
Liczba odwiedzin w 2022 roku | 5311767 |
Liczba odwiedzin w 2023 roku | 324866 |
Statystyka oglądalności dla poszczególnych podstron serwisu
- RADA MIASTA
- Skład Rady Miasta - 3035
- Regulamin Obrad Rady Miasta - 76
- Sesje Rady Miasta - 1322
- Stanowiska Rady Miasta - 441
- Plany pracy Rady Miasta - 1648
- Zapytania i interpelacje Radnych - 8679
- Komisje Rady Miasta - 729
- Z prac Komisji Rady - 199
- Nagrania z posiedzeń Komisji Rady - 2498
- Protokoły z posiedzeń Komisji - 9326
- Plany pracy Komisji Rady Miasta - 2302
- Dyżury radnych - 2156
- Jednostki Pomocnicze Miasta - Osiedla - 11380
- Konsultacje dotyczące Jednostek Pomocniczych - 562
- Tyska Rada Seniorów - 437
- Młodzieżowa Rada Miasta - 56
- Statut Miasta - 306
- Uchwały Rady Miasta - 36962
- Projekty aktów normatywnych - 8507
- Zbiór aktów prawa miejscowego stanowionych przez Gminę - 3927
- URZĄD MIASTA
- Prezydent - 563
- Zastępcy Prezydenta - 863
- Sekretarz Miasta - 281
- Skarbnik Miasta - 258
- Wydziały - 25548
- Schemat Organizacyjny UM - 191
- Regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Tychy - 139
- Zarządzenia Prezydenta Miasta - 33882
- Zarządzenia Prezydenta Miasta (Kierownika Urzędu) - 10890
- Uchwały Zarządu Miasta za lata 1990 - 2002 - 50
- Stanowienie aktów publicznoprawnych - 68
- Raport o stanie Gminy - 0
- ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
- Konsultacje - 2977
- Otwarte konkursy ofert - 3812
- Małe granty - 2176
- Sprawozdania - 114
- Programy - 230
- NA SKRÓTY
- Oferty pracy - 19011
- Oświadczenia majątkowe - 8934
- Raport o stanie Gminy - 287
- Jednostki organizacyjne - 202
- Stowarzyszenia i Związki z udziałem gminy Tychy - 182
- Książka teleadresowa - 19605
- SPRAWY
- Tryb załatwiania spraw - 152
- Stan przyjmowanych spraw od dnia 1 stycznia 2015 - 50
- Wyszukiwanie spraw - 3819
- Transkrypcja aktu stanu cywilnego (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego zagranicznego dokumentu stanu cywilnego) - 9
- Uzupełnienie aktu stanu cywilnego - 10
- Wypłata świadczeń pieniężnych za odbyte ćwiczenia wojskowe - 9
- Udostępnienie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców i rejestru PESEL - 38
- Przyjęcie oświadczenia o powrocie osoby rozwiedzionej do nazwiska, które nosiła przed zawarciem małżeństwa - 12
- Wydanie decyzji o zmianie imienia lub nazwiska - 12
- Wydanie zaświadczenia stwierdzającego, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo (za granicą) - 13
- Wydanie zezwolenia na skrócenie miesięcznego terminu oczekiwania na zawarcie związku małżeńskiego - 6
- Zawarcie związku małżeńskiego przed kierownikiem urzędu stanu cywilnego (ślub cywilny) - 14
- Zawarcie związku małżeńskiego wyznaniowego ze skutkami cywilnymi (ślub konkordatowy) - 12
- Dokonanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców - 7
- Dokonanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów - 7
- Dokonanie wpisu lub wykreślenie z rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom przewożenia przez granicę państwa na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej - 9
- Dokonanie wpisu osoby do ewidencji wykładowców i wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji wykładowców - 11
- Informacja o wyrobach zawierających azbest, miejscu ich wykorzystania lub o zakończeniu ich używania - 7
- Licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy - 14
- Likwidacja i wykreślenie uczniowskiego klubu sportowego oraz klubu sportowego działającego w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej z ewidencji - 12
- Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi (m.in. służebność) - 11
- Przyjęcie uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w okresie jego wyłożenia do publicznego wglądu i w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o wyłożeniu projektu planu - 12
- Przyjęcie zgłoszenia projektu robót geologicznych dotyczących wykorzystania ciepła Ziemi - 7
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych - 10
- Udzielenie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż w zakresie kompetencji starosty i marszałka województwa - 11
- Udzielenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 osób i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą - 19
- Udzielenie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką - 17
- Uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, sądowych lub czynności cywilnoprawnych - 6
- Wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę - 27
- Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej, wykreślenie wpisu - 15
- Wpis do ewidencji klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej - 7
- Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - 9
- Wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 27
- Wydanie duplikatu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, decyzji i zaświadczenia - 12
- Wydanie prawa jazdy z powodu zmiany danych (zmiana nazwiska, adresu, upływ terminu ważności badań lekarskich) - 8
- Wydanie uprawnienia diagnosty do wykonywania badań technicznych pojazdów - 11
- Wydanie wypisu z rejestru gruntów, budynków i lokali oraz wypisu i wyrysu z rejestru gruntów - 58
- Wydanie zaświadczenia o objęciu terenu miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - 27
- Wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym - 11
- Wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji uczniowskich klubów sportowych i klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej - 12
- Wydanie zaświadczenia o zmianie nazwy ulicy lub numeru porządkowego - 10
- Wydanie zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych z instalacji objętej systemem - 10
- Wydanie/zmiana zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne, wykonywane w krajowym niezarobkowym przewozie drogowym osób lub rzeczy - 17
- Wydawanie uwierzytelnionych kserokopii dokumentacji osobowo–płacowej pracowników zlikwidowanych zakładów - 8
- Wydawanie pozwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z zagranicy w celu ich pochowania - 9
- Wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej - 26
- Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego lub czasowego - 8
- Wymiana dowodu rejestracyjnego na wniosek właściciela pojazdu w związku z brakiem miejsca na kolejne wpisy terminów następnego badania technicznego - 30
- Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na zmianę adresu właściciela (nie powodującą zmiany organu rejestrującego) i/lub nazwiska właściciela (bez zmiany prawa własności) - 13
- Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na zmiany stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym - 15
- Wymiana praw jazdy "starego typu" na dokumenty zgodne z obowiązującym wzorem - 9
- Zbycie gruntu Gminy - 14
- Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych - 12
- Zezwolenie na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży - 11
- Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży - 9
- Zezwolenie na wyprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży - 9
- Zgłoszenie lub uzupełnienie zgłoszenia pracy geodezyjnej lub kartograficznej - 8
- Zgłoszenie odbioru kanalizacji deszczowej - 24
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej na okres dłuższy niż 6 miesięcy i zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej - 13
- Złożenie wniosku o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (miasta) - 10
- Zmiana danych w ewidencji uczniowskich klubów sportowych i klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej - 10
- Przyjmowanie zawiadomień o zgromadzeniach - 7
- Dokonanie zmiany imienia (imion) dziecka - 9
- Nadanie dziecku nazwiska męża matki lub żony ojca - 10
- Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - 8
- Oświadczenie o uznaniu ojcostwa - 12
- Sprostowanie aktu stanu cywilnego - 8
- Wpisanie wyroku rozwodowego orzeczonego za granicą w krajach UE po 1 maja 2004 r. - 7
- Wydanie odpisu i zaświadczenia z rejestru stanu cywilnego - 10
- Zgłoszenie (rejestracja) urodzenia dziecka - 10
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków - 10
- Aktywacja lub dezaktywacja konta na portalu "eUrząd - tyski portal informacyjno-płatniczy" oraz aktualizacja danych - 14
- Dokonanie wpisu osoby do ewidencji instruktorów i wydanie legitymacji instruktora nauki jazdy - 10
- Dzierżawa lub najem nieruchomości stanowiących zasób gminy - 10
- Gleboznawcza klasyfikacja gruntów rolnych i leśnych - 9
- Informacja o zmianie Zarządzającego Transportem - 12
- Nadanie numeru porządkowego - 31
- Nazewnictwo: ulic, alei, mostów, placów, osiedli, parków, bulwarów i skwerów - 9
- Odtworzenie treści polskiego aktu stanu cywilnego - 10
- Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane - 8
- Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych za rok 2022. Dokonywanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojow alkoholowych - 12
- Patronat Prezydenta Miasta Tychy - 10
- Potwierdzenie, przedłużenie i unieważnienie profilu zaufanego - 13
- Pozwolenie na rozbiórkę - 8
- Przekaż (zmień/ usuń) swoje dane do Rejestru Danych Kontaktowych - 9
- Przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę - 10
- Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy - 12
- Przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia - 11
- Przydział lokalu mieszkalnego - 18
- Przyjęcie i rozpatrzenie wniosku do sporządzanego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu - 9
- Przyjęcie i rozpatrzenie wniosku do sporządzanego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium - 11
- Przyjęcie innej dokumentacji geologicznej - 8
- Przyjęcie uwag do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w okresie jego wyłożenia do publicznego wglądu i w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o wyłożeniu projektu studium - 9
- Przyjmowanie do zasobu dokumentacji pomiarowej - 9
- Przyznanie dodatku mieszkaniowego - 118
- Rejestracja jachtów oraz innych jednostek pływających o długości do 24 m - 10
- Rejestracja pojazdu - 37
- Rejestracja dziennika budowy - 36
- Rozgraniczenie nieruchomości - 8
- Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów - Poradnictwo konsumenckie i informacja prawna - 13
- Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów - Występowanie do przedsiębiorców - 12
- Skargi i wnioski - 19
- Spełnienie obowiązku stawienia się do kwalifikacji wojskowej - 10
- Sprzedaż nieruchomości dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu - 9
- Udostępnianie z Rejestru Dowodów Osobistych dokumentacji związanej z dowodami osobistymi - 9
- Udostępnienie danych z Rejestru Cen Nieruchomości - 47
- Udostępnienie informacji geologicznej (nieodpłatne) - 10
- Udostępnienie materiałów oraz informacji stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny - MAPY - 11
- Udostępnienie rejestru wyborców - 7
- Udzielenie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego - 12
- Uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu - 79
- Uzupełnienie wniosku - formularz - 24
- Uzyskaj dane innej osoby z Rejestru Dowodów Osobistych - 10
- Uzyskaj dowód osobisty dla dziecka lub podopiecznego - 11
- Uzyskaj dowód osobisty - 32
- Wniosek o wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę - 12
- Wniosek o wydanie dodatkowego lub zmianę dotychczasowego wypisu z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką - 9
- Wniosek o wydanie materiałów promocyjnych - 9
- Wniosek o wydanie odrebnej decyzji o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania działki lub terenu lub projektu architektoniczno-budowlanego - 8
- Wniosek o wydanie poświadczenia / referencji. - 8
- Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę tymczasowego obiektu budowlanego - 9
- Wniosek o zrzeczenie się praw do odwołania - 10
- Wniosek Zgłoszenie jubileuszu Złotych Godów - 11
- Wpis do ewidencji uczniowskich klubów sportowych - 14
- Wpis do rejestru przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od mieszkańców - 7
- Wpis potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowej - 14
- Wpisanie obywatela polskiego do rejestru wyborców - 14
- Wszczęcie postępowania w sprawie podziału nieruchomości - 15
- Wydanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu do środowiska - 8
- Wydanie decyzji o warunkach zabudowy - 52
- Wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - 8
- Wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości - 26
- Wydanie dodatkowego wypisu z licencji/zezwolenia/zaświadczenia w związku ze zgłoszeniem kolejnego pojazdu - 11
- Wydanie dodatkowej tablicy rejestracyjnej do oznaczenia bagażnika/wtórnika tablicy - 8
- Wydanie Karty Dużej Rodziny - 7
- Wydanie krajowego prawa jazdy - rozszerzenie uprawnień - 8
- Wydanie krajowego prawa jazdy - 9
- Wydanie międzynarodowego prawa jazdy - 9
- Wydanie potwierdzonych kopii dokumentów - 11
- Wydanie pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza - 15
- Wydanie pozwolenia na wytwarzanie odpadów - 9
- Wydanie pozwolenia zintegrowanego - 6
- Wydanie warunków technicznych na odprowadzenie wód deszczowych z terenu inwestycji - 12
- Wydanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 27
- Wydanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - 6
- Wydanie zaświadczenia na podstawie operatu ewidencji gruntów i budynków - 11
- Wydanie zaświadczenia o samodzielności lokali - 15
- Wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji stowarzyszeń zwykłych - 10
- Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 16
- Wydanie zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne po raz pierwszy lub rozszerzenie zakresu uprawnień - 10
- Wydanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów - 8
- Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów - 52
- Wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów - 8
- Wydawanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców - 12
- Wymeldowanie decyzją admnistracyjną - 11
- Wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego - 14
- Wyrażenie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych - 8
- Wyrejestrowanie pojazdu - 7
- Wzór wniosku o przyznanie STYPENDIUM SAMORZĄDU MIASTA TYCHY „Quod discis tibi discis”. - 9
- Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały lub czasowy - 8
- Zameldowanie decyzją admnistracyjną - 7
- Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy - 14
- Zatwierdzenie dokumentacji geologicznej oraz jej zmian - 9
- Zatwierdzenie projektu robót geologicznych oraz jego zmian - 8
- Zawiadomienie o utworzeniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia zarejestrowanego w KRS - 7
- Zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu zarejestrowanego - 88
- Zezwolenia na przeprowadzenie imprez masowych - 15
- Zezwolenie na sprzedaż alkoholu podczas imprez zamkniętych - 12
- Zezwolenie na utrzymywanie psa rasy uznanej za agresywną - 9
- Zgłoszenie (rejestracja) zgonu - 11
- Zgłoszenie budowy budynku mieszkalnego do 70m - 8
- Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego - 6
- Zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych - 47
- Zgłoszenie eksploatacji instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko, wytwarzającej pole elektromagnetyczne - 12
- Zgłoszenie eksploatacji instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia - oczyszczalnia ścieków - 9
- Zgłoszenie rozbiórki obiektów budowlanych - 10
- Zgłoszenie wpisu oraz zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych - 12
- Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części - 11
- Zgłoś lub cofnij zawieszenie e-dowodu dziecka lub innej osoby - 10
- Zgłoś lub cofnij zawieszenie swojego e-dowodu - 12
- Zgłoś utratę lub uszkodzenie dowodu osobistego dziecka lub innej osoby – unieważnij dowód - 9
- Zgłoś utratę lub uszkodzenie swojego dowodu osobistego – unieważnij dowód - 8
- Zmiana danych w zezwoleniu na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy - 9
- Zmiana decyzji ustalającej warunki zabudowy - 10
- NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA - 576
- FINANSE
- Budżet Miasta - 8631
- Podatki i opłaty - 1057
- Majątek publiczny - 650
- UMOWY CYWILNOPRAWNE - 323
- OFERTY PRACY - 0
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- NIERUCHOMOŚCI (NAJEM, DZIERŻAWA, SPRZEDAŻ) - 3160
- PETYCJE
- KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI - 92
- OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE - 0
- ZGROMADZENIA - 165
- ZAMIERZENIA WŁADZY
- Strategie, programy, plany - 362
- Zagospodarowanie przestrzenne - 3955
- Środowisko - 5885
- Obwieszczenia - 12264
- REJESTRY i EWIDENCJE, ARCHIWUM ZAKŁADOWE - 186
- PRZEBIEG I EFEKTY KONTROLI - 5402
- WYBORY I REFERENDA
- Archiwum - 1471
- TABLICA OGŁOSZEŃ - 1223
Powrót