Statystyka oglądalności
Liczba odwiedzin serwisu | |
---|---|
Liczba odwiedzin w 2011 roku (od dnia 2011-09-25) | 2043602 |
Liczba odwiedzin w 2012 roku | 6490422 |
Liczba odwiedzin w 2013 roku | 5705896 |
Liczba odwiedzin w 2014 roku | 5214054 |
Liczba odwiedzin w 2015 roku | 4459736 |
Liczba odwiedzin w 2016 roku | 4868948 |
Liczba odwiedzin w 2017 roku | 4854017 |
Liczba odwiedzin w 2018 roku | 4415544 |
Liczba odwiedzin w 2019 roku | 5342393 |
Liczba odwiedzin w 2020 roku | 6581416 |
Liczba odwiedzin w 2021 roku | 6989333 |
Liczba odwiedzin w 2022 roku | 5311767 |
Liczba odwiedzin w 2023 roku | 5222406 |
Liczba odwiedzin w 2024 roku | 2380216 |
Statystyka oglądalności dla poszczególnych podstron serwisu
- RADA MIASTA
- Skład Rady Miasta - 25624
- Regulamin Obrad Rady Miasta - 532
- Sesje Rady Miasta - 11901
- Stanowiska Rady Miasta - 6822
- Plany pracy Rady Miasta - 14940
- Zapytania i interpelacje Radnych - 77579
- Komisje Rady Miasta - 5616
- Z prac Komisji Rady - 835
- Nagrania z posiedzeń Komisji Rady - 21301
- Protokoły z posiedzeń Komisji - 65108
- Plany pracy Komisji Rady Miasta - 19003
- Dyżury radnych - 17757
- Jednostki Pomocnicze Miasta - Osiedla - 116175
- Konsultacje dotyczące Jednostek Pomocniczych - 9664
- Tyska Rada Seniorów - 4753
- Młodzieżowa Rada Miasta - 566
- Statut Miasta - 3019
- Uchwały Rady Miasta - 302122
- Projekty aktów normatywnych - 98389
- Zbiór aktów prawa miejscowego stanowionych przez Gminę - 49258
- URZĄD MIASTA
- Prezydent - 7334
- Zastępcy Prezydenta - 9044
- Sekretarz Miasta - 5817
- Skarbnik Miasta - 5999
- Wydziały - 115037
- Schemat Organizacyjny UM - 833
- Regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Tychy - 633
- Zarządzenia Prezydenta Miasta - 279515
- Zarządzenia Prezydenta Miasta (Kierownika Urzędu) - 78203
- Uchwały Zarządu Miasta za lata 1990 - 2002 - 453
- Stanowienie aktów publicznoprawnych - 438
- Raport o stanie Gminy - 0
- ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
- Konsultacje - 28612
- Otwarte konkursy ofert - 23582
- Małe granty - 9229
- Sprawozdania - 1324
- Programy - 2067
- NA SKRÓTY
- Oferty pracy - 84808
- Oświadczenia majątkowe - 87386
- Raport o stanie Gminy - 2541
- Jednostki organizacyjne - 1096
- Stowarzyszenia i Związki z udziałem gminy Tychy - 1997
- Książka teleadresowa - 66733
- SPRAWY
- Tryb załatwiania spraw - 713
- Stan przyjmowanych spraw od dnia 1 stycznia 2015 - 948
- Wyszukiwanie spraw - 20576
- Transkrypcja aktu stanu cywilnego (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego zagranicznego dokumentu stanu cywilnego) - 61
- Uzupełnienie aktu stanu cywilnego - 61
- Udostępnienie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL - 81
- Przyjęcie oświadczenia o powrocie osoby rozwiedzionej do nazwiska, które nosiła przed zawarciem małżeństwa - 58
- Wydanie decyzji o zmianie imienia lub nazwiska - 61
- Wydanie zaświadczenia stwierdzającego, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo (za granicą) - 70
- Wydanie zezwolenia na skrócenie miesięcznego terminu oczekiwania na zawarcie związku małżeńskiego - 70
- Zawarcie związku małżeńskiego przed kierownikiem urzędu stanu cywilnego (ślub cywilny) - 73
- Zawarcie związku małżeńskiego wyznaniowego ze skutkami cywilnymi (ślub konkordatowy) - 116
- Dokonanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców - 82
- Dokonanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów - 49
- Dokonanie wpisu lub wykreślenie z rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom przewożenia przez granicę państwa na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej - 71
- Dokonanie wpisu osoby do ewidencji wykładowców i wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji wykładowców - 56
- Informacja o wyrobach zawierających azbest, miejscu ich wykorzystania lub o zakończeniu ich używania - 52
- Licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy - 66
- Likwidacja i wykreślenie uczniowskiego klubu sportowego oraz klubu sportowego działającego w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej z ewidencji - 104
- Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi (m.in. służebność) - 68
- Przyjęcie zgłoszenia projektu robót geologicznych dotyczących wykorzystania ciepła Ziemi - 55
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych - 84
- Udzielenie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż w zakresie kompetencji starosty i marszałka województwa - 53
- Udzielenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 osób i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą - 99
- Udzielenie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką - 62
- Uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, sądowych lub czynności cywilnoprawnych - 56
- Wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę - 223
- Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej, wykreślenie wpisu - 100
- Wpis do ewidencji klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej - 56
- Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - 67
- Wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 93
- Wydanie duplikatu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, decyzji i zaświadczenia - 59
- Wydanie prawa jazdy z powodu zmiany danych (zmiana nazwiska, adresu, upływ terminu ważności badań lekarskich) - 61
- Wydanie uprawnienia diagnosty do wykonywania badań technicznych pojazdów - 121
- Wydanie wypisu z rejestru gruntów, budynków i lokali oraz wypisu i wyrysu z rejestru gruntów - 307
- Wydanie zaświadczenia o objęciu terenu miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - 153
- Wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym - 61
- Wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji uczniowskich klubów sportowych i klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej - 59
- Wydanie zaświadczenia o zmianie nazwy ulicy lub numeru porządkowego - 69
- Wydanie zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych z instalacji objętej systemem - 53
- Wydanie/zmiana zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne, wykonywane w krajowym niezarobkowym przewozie drogowym osób lub rzeczy - 71
- Wydawanie uwierzytelnionych kserokopii dokumentacji osobowo–płacowej pracowników zlikwidowanych zakładów - 52
- Wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej - 101
- Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego lub czasowego - 96
- Wymiana dowodu rejestracyjnego na wniosek właściciela pojazdu w związku z brakiem miejsca na kolejne wpisy terminów następnego badania technicznego - 79
- Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na zmianę adresu właściciela (nie powodującą zmiany organu rejestrującego) i/lub nazwiska właściciela (bez zmiany prawa własności) - 68
- Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na zmiany stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym - 66
- Wymiana praw jazdy "starego typu" na dokumenty zgodne z obowiązującym wzorem - 52
- Zbycie gruntu Gminy - 50
- Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych
- 93 - Zezwolenie na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży - 52
- Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży - 68
- Zezwolenie na wyprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży - 57
- Zgłoszenie lub uzupełnienie zgłoszenia pracy geodezyjnej lub kartograficznej - 49
- Zgłoszenie odbioru kanalizacji deszczowej - 129
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej na okres dłuższy niż 6 miesięcy i zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej - 55
- Zmiana danych w ewidencji uczniowskich klubów sportowych i klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej - 59
- Przyjmowanie zawiadomień o zgromadzeniach - 60
- Dokonanie zmiany imienia (imion) dziecka - 70
- Nadanie dziecku nazwiska męża matki lub żony ojca - 57
- Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - 67
- Oświadczenie o uznaniu ojcostwa - 53
- Sprostowanie aktu stanu cywilnego - 61
- Wydanie odpisu i zaświadczenia z rejestru stanu cywilnego - 60
- Zgłoszenie (rejestracja) urodzenia dziecka - 63
- Wpis obywatela polskiego do Centralnego Rejestru Wyborców – ujęcie w stałym obwodzie głosowania - 97
- Akty planowania przestrzennego (wniosek / uwaga) - 92
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków - 71
- Aktywacja lub dezaktywacja konta na portalu "eUrząd - tyski portal informacyjno-płatniczy" oraz aktualizacja danych - 63
- Dokonanie wpisu osoby do ewidencji instruktorów i wydanie legitymacji instruktora nauki jazdy - 58
- Dzierżawa lub najem nieruchomości stanowiących zasób gminy - 66
- Gleboznawcza klasyfikacja gruntów rolnych i leśnych - 66
- Informacja o zmianie Zarządzającego Transportem - 52
- Likwidacja i wykreślenie z ewidencji stowarzyszeń zwykłych - 61
- Nadanie numeru porządkowego - 106
- Nazewnictwo: ulic, alei, mostów, placów, osiedli, parków, bulwarów i skwerów - 63
- Odtworzenie treści polskiego aktu stanu cywilnego - 66
- Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane - 57
- Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych za rok 2023. Dokonywanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojow alkoholowych - 65
- Potwierdzenie, przedłużenie i unieważnienie profilu zaufanego - 56
- Pozwolenie na rozbiórkę - 72
- Przekaż (zmień/ usuń) swoje dane do Rejestru Danych Kontaktowych - 64
- Przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę - 67
- Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy - 60
- Przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia - 67
- Przydział lokalu mieszkalnego - 95
- Przyjęcie innej dokumentacji geologicznej - 45
- Przyjęcie uwag do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w okresie jego wyłożenia do publicznego wglądu i w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o wyłożeniu projektu studium - 60
- Przyjmowanie do zasobu dokumentacji pomiarowej - 70
- Przyznanie dodatku mieszkaniowego - 254
- Rejestracja jachtów oraz innych jednostek pływających o długości do 24 m - 61
- Rejestracja pojazdu - 112
- Rejestracja dziennika budowy - 128
- Rozgraniczenie nieruchomości - 55
- Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów - Poradnictwo konsumenckie i informacja prawna - 60
- Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów - Występowanie do przedsiębiorców - 61
- Skargi i wnioski - 75
- Sprzedaż nieruchomości dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu - 71
- Udostępnianie z Rejestru Dowodów Osobistych dokumentacji związanej z dowodami osobistymi - 94
- Udostępnienie danych z Centralnego Rejestru Wyborców - 62
- Udostępnienie danych z Rejestru Cen Nieruchomości - 79
- Udostępnienie informacji geologicznej (nieodpłatne) - 66
- Udostępnienie materiałów oraz informacji stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny - MAPY - 72
- Udzielenie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego - 116
- Uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu - 168
- Uznanie orzeczenia o rozwodzie, separacji lub unieważnieniu małżeństwa wydanego na terenie Unii Europejskiej (nie dotyczy Danii) - 67
- Uznanie orzeczenia o rozwodzie, separacji lub unieważnieniu małżeństwa wydanego w państwie nienależącym do Unii Europejskiej lub w Danii - 62
- Uzupełnienie wniosku - formularz - 73
- Uzyskaj dane innej osoby z Rejestru Dowodów Osobistych - 62
- Uzyskaj dowód osobisty dla dziecka lub podopiecznego - 79
- Uzyskaj dowód osobisty - 112
- Wniosek o przyznanie patronatu - 52
- Wniosek o wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę - 71
- Wniosek o wydanie dodatkowego lub zmianę dotychczasowego wypisu z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką - 71
- Wniosek o wydanie materiałów promocyjnych - 67
- Wniosek o wydanie odrebnej decyzji o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania działki lub terenu lub projektu architektoniczno-budowlanego - 71
- Wniosek o wydanie poświadczenia / referencji. - 51
- Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę tymczasowego obiektu budowlanego - 56
- Wniosek o zrzeczenie się praw do odwołania - 59
- Wpis do ewidencji stowarzyszeń zwykłych - 52
- Wpis do ewidencji uczniowskich klubów sportowych - 64
- Wpis do rejestru przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od mieszkańców - 69
- Wpis potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowej - 72
- Wszczęcie postępowania w sprawie podziału nieruchomości - 76
- Wydanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu do środowiska - 70
- Wydanie decyzji o warunkach zabudowy - 169
- Wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - 59
- Wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości - 87
- Wydanie dodatkowego wypisu z licencji/zezwolenia/zaświadczenia w związku ze zgłoszeniem kolejnego pojazdu - 118
- Wydanie dodatkowej tablicy rejestracyjnej do oznaczenia bagażnika/wtórnika tablicy - 63
- Wydanie Karty Dużej Rodziny - 68
- Wydanie krajowego prawa jazdy - rozszerzenie uprawnień - 57
- Wydanie krajowego prawa jazdy - 54
- Wydanie międzynarodowego prawa jazdy - 70
- Wydanie potwierdzonych kopii dokumentów - 57
- Wydanie pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza - 58
- Wydanie pozwolenia na wytwarzanie odpadów - 68
- Wydanie pozwolenia zintegrowanego - 55
- Wydanie warunków technicznych na odprowadzenie wód deszczowych z terenu inwestycji - 81
- Wydanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 92
- Wydanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - 53
- Wydanie zaświadczenia na podstawie operatu ewidencji gruntów i budynków - 63
- Wydanie zaświadczenia o samodzielności lokali - 87
- Wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji stowarzyszeń zwykłych - 52
- Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 65
- Wydanie zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne po raz pierwszy lub rozszerzenie zakresu uprawnień - 53
- Wydanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów - 58
- Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów - 157
- Wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów - 59
- Wydawanie pozwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z zagranicy w celu ich pochowania - 54
- Wydawanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL - 58
- Wymeldowanie decyzją admnistracyjną - 52
- Wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego - 60
- Wyrażenie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych - 61
- Wyrejestrowanie pojazdu - 252
- Wzór wniosku o przyznanie STYPENDIUM SAMORZĄDU MIASTA TYCHY „Quod discis tibi discis”. - 75
- Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały lub czasowy - 59
- Zameldowanie decyzją admnistracyjną - 55
- Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy - 63
- Zatwierdzenie dokumentacji geologicznej oraz jej zmian - 45
- Zatwierdzenie projektu robót geologicznych oraz jego zmian - 55
- Zawiadomienie o utworzeniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia zarejestrowanego w KRS - 115
- Zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu zarejestrowanego - 180
- Zezwolenia na przeprowadzenie imprez masowych - 63
- Zezwolenie na sprzedaż alkoholu podczas imprez zamkniętych - 59
- Zezwolenie na utrzymywanie psa rasy uznanej za agresywną - 51
- Zgłoszenie (rejestracja) zgonu - 62
- Zgłoszenie budowy budynku mieszkalnego do 70m - 64
- Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego - 60
- Zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych - 182
- Zgłoszenie eksploatacji instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko, wytwarzającej pole elektromagnetyczne - 48
- Zgłoszenie eksploatacji instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia - oczyszczalnia ścieków - 59
- Zgłoszenie jubileuszu Złotych Godów - 73
- Zgłoszenie rozbiórki obiektów budowlanych - 62
- Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części - 55
- Zgłoś lub cofnij zawieszenie e-dowodu dziecka lub innej osoby - 61
- Zgłoś lub cofnij zawieszenie swojego e-dowodu - 56
- Zgłoś utratę lub uszkodzenie dowodu osobistego dziecka lub innej osoby – unieważnij dowód - 60
- Zgłoś utratę lub uszkodzenie swojego dowodu osobistego – unieważnij dowód - 69
- Zmiana danych w ewidencji stowarzyszeń zwykłych - 69
- Zmiana danych w zezwoleniu na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy - 45
- Zmiana decyzji ustalającej warunki zabudowy - 59
- NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA - 2740
- FINANSE
- Budżet Miasta - 64204
- Podatki i opłaty - 2186
- Majątek publiczny - 6135
- UMOWY CYWILNOPRAWNE - 3017
- OFERTY PRACY - 0
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- PLANOWANIE PRZESTRZENNE
- Dokumenty planistyczne - 21391
- Obwieszczenia - 0
- NIERUCHOMOŚCI (NAJEM, DZIERŻAWA, SPRZEDAŻ) - 13248
- PETYCJE
- Wykaz złożonych petycji - 4912
- Zbiorcza informacja o petycjach - 353
- DOSTĘPNOŚĆ - 1476
- OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE - 0
- ZGROMADZENIA - 1473
- ZAMIERZENIA WŁADZY
- Strategie, programy, plany - 6278
- Środowisko - 63015
- Obwieszczenia - 119960
- REJESTRY i EWIDENCJE, ARCHIWUM ZAKŁADOWE - 804
- PRZEBIEG I EFEKTY KONTROLI - 28440
- WYBORY I REFERENDA
- Archiwum - 20849
- Wybory samorządowe 2024 - 12863
- Parlament Europejski 2024 - 467
- TABLICA OGŁOSZEŃ - 10709
Powrót