Tyskie krajobrazy

Środowisko

Decyzje środowiskowe
Opis krótki Obwieszczenie o zebraniu dokumentów, materaiłów i dowodów (GKO.KJ.7624-80/10)
Treść Tychy, dnia 29 października 2010 r. GKO.KJ.7624- 80/10 OBWIESZCZENIE o zebraniu dokumentów, materiałów i dowodów w sprawie wniosku Pana Marka Myrcika z firmy MERiTUM PROJEKT,ul. K. Miarki 18 w Mikołowie – pełnomocnika Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Tychach postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa ul. Turkusowej wraz z parkingiem w Tychach”. Przedsięwzięcie realizowane będzie na terenie o powierzchni około 8900m2. Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000r. nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami), zawiadamiam że zostały zgromadzone dokumenty, materiały i dowody w toczącym się postępowaniu administracyjnym. Informuję, że na podstawie art. 73 § 1 k.p.a. stronom przysługuje prawo do wglądu do dokumentów oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów w terminie do 7 dni. Z materiałami powyższej sprawy zapoznać się można w siedzibie Urzędu Miasta Tychy, przy Al. Niepodległości 49, w Wydziale Komunalnym, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. 803 (VIIIp.) od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 -1500. Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Tychy www.umtychy.pl- zamierzenia władzy- środowisko- decyzje środowiskowe oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49.
Data rozpoczęcia obowiązywania 2010-11-02
Data zakończenia obowiązywania 2010-11-09
Załączniki Brak wprowadzonych załączników
Podmiot udostępniający informacjęUrząd Miasta Tychy
Osoba wprowadzająca informacjęKatarzyna Jędrysik
Data wytworzenia informacji2010-11-02
    Powrót