Treść |
Prezydent Miasta Gliwice PP.6733.1.1.2018 Gliwice, 1 czerwca 2018 r. Obwieszczenie Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.), informuje się, że w Urzędzie Miejskim w Gliwicach prowadzone jest postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego pn.: „Oświetlenie podwórka przy ul. Batorego 50-66 w Tychach” (działki nr 5726/33, 5725/33, 4197/33, 3883/33, ark. m. 2, obręb 0001, Tychy). Postępowanie w przedmiotowej sprawie jest prowadzone na wniosek: Prezydenta Miasta Tychy, reprezentującego Gminę Miasta Tychy - Tychy, al. Niepodległości 49. Prezydent Miasta Gliwice został wyznaczony do prowadzenia przedmiotowego postępowania postanowieniem Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach nr SKO.UL-41.7/158/2018/6319/RS/AW z dnia 27 kwietnia 2018 r. Informacje w przedmiotowej sprawie można uzyskać w Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Gliwicach - adres: 44-122 Gliwice, ul. Jasna 31A, pokój nr 219 (II piętro), w następujących godzinach dyżurów: - w poniedziałki, piątki: od 8.00 do 10.00 - we wtorki, środy: od 13.00 do 16.00 - w czwartki: od 13.00 do 17.00. Informację telefoniczną można uzyskać pod numerem: 32-338-65-15. Ewentualne pisemnie uwagi i zastrzeżenia dotyczące planowanej inwestycji można składać w terminie 14 dni od daty podania niniejszej informacji do publicznej wiadomości. Pisma należy adresować do Urzędu Miejskiego w Gliwicach, Wydziału Planowania Przestrzennego, ul. Jasna 31A, 44-122 Gliwice, powołując się na znak niniejszego obwieszczenia. |